Subject: Liiklusväline teabevahend
From: "Marlen Pihl" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 29 Jul 2024 14:54:50 +0300

Tere,

Saime teate, et meie reklaam on ekslikult paigutatud rahvusvahelise
riigitee nr 8 Tallinn - Paldiski km 25,4 kaitsevööndisse. Väga vabandame,
me ei olnud 45-meetrisest teekaitsevööndist teadlikud, oleme varem kokku
puutunud vaid 30m kaitsevööndiga. Kahjuks reklaamiluba Keila linnalt
taotledes koos asukoha täpse ära näitamisega ei hoiatatud ka sealtpoolt
kaitsevööndi osas.

Anname teada, et reklaam on liigutatud tahapoole kaitsevööndist
väljapoole. Manuses pilt pärast reklaami liigutamist. Vabandame veelkord,
et reklaam ekslikult vööndisse sattud.

Heade soovidega,

Marlen Pihl

Turundusspetsialist
Scandium Kinnisvara AS
Hallivanamehe 4, 6. korrus, Tallinn, 11317

Mobiil: +372 511 1380

 <http://www.scandium.ee/> www.scandium.ee

 <https://scandium.ee/>        <https://www.tinymarienholm.ee/>